Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Informacja w sprawie zmiany formy obsługi klienta przez oddziały regionalne PFRON Przewiń do tłumaczenia na język migowy
Szanowni Państwo,
w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne informujemy o zmianie formy obsługi Klientów (na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Dz. U. z 2020 r., poz. 374). W przypadku konieczności załatwienia spraw urzędowych prosimy o korzystanie z drogi elektronicznej za pośrednictwem platform internetowych sow.pfron.org.pl oraz sod.pfron.org.pl.
Zapraszamy również do kontaktu z infolinią PFRON dostępną od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00 pod numerem telefonu 22 581 84 10. Dodatkowo w godz. 9.00-20.00 uruchomiliśmy specjalną infolinię dla osób niepełnosprawnych, która dostępna jest pod numerem 517 373 975.
Jednocześnie informujemy, że została uruchomiona specjalna infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie informacji dla Polaków o postępowaniu w sytuacji wątpliwości podejrzenia koronawirusa. Infolinia działa całodobowo, siedem dni w tygodniu pod numerem telefonu 800 190 590.
Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi w rządowym serwisie www.gov.pl/koronawirus oraz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego www.gis.gov.pl.