informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Zapytanie ofertowe na wykonywanie zadań administracyjno-finansowych w projekcie „Wsparcie osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym (w tym z zespołem Downa i/lub niepełnosprawnościami sprzężonymi) oraz głębokim stopniem

Zapytanie ofertowe na wykonywanie zadań administracyjno-finansowych w projekcie Wsparcie osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym (w tym z zespołem Downa i/lub niepełnosprawnościami sprzężonymi) oraz głębokim stopniem upośledzenia umysłowego II ” na stanowisku specjalisty administracyjno-finansowego

Nr postępowania: 1.3.6-00-056/10/2011, data: 01.08.2011 r.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

00-828 Warszawa

Al. Jana Pawła II 13

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie zadań administracyjno-finansowych w ramach projektu pt. „ Wsparcie osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym (w tym z zespołem Downa i/lub niepełnosprawnościami sprzężonymi) oraz głębokim stopniem upośledzenia umysłowego II ” na stanowisku specjalisty ds. administracyjno-finansowych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu I – Zatrudnienie i integracja społeczna, Działania 1.3 - Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałania 1.3.6 - PFRON – projekty systemowe, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY:

  • współpraca z jednostkami organizacyjnymi Biura Funduszu,
  • prowadzenie rejestru produktów (nadzór nad zapisami i dokumentacją, pomoc Partnerowi przy sporządzaniu dokumentacji),
  • prowadzenie rejestru problemów (nadzór nad zapisami i dokumentacją),
  • prowadzenie dokumentacji Komitetu Sterującego, pomoc w przygotowaniu spotkań i protokołowanie posiedzeń,
  • przygotowywanie korespondencji formalnej dot. przekazywania wytycznych czy wskazówek, bądź korespondencji dot. spraw organizacyjnych projektu,
  • opisywanie faktur, nadzorowanie obiegu dokumentacji finansowej PFRON w ramach projektu,
  • doraźna pomoc w wypełnianiu zadań Kierownika projektu, Specjalisty ds. rozliczeń czy Specjalisty ds. monitoringu i ewaluacji,
  • pomoc w organizacji ewentualnych spotkań projektowych,
  • archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.

Wykonawca musi uwzględnić wszystkie podatki, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy. Powinny one być doliczone do ceny ostatecznej ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.

TERMINY WYKONYWANIA ZADAŃ:

  1. 01.09.2011 r. do 31.12.2011 r.
  2. 01.01.2012 r. do 31.03.2012 r.
  3. 01.04.2012 r. do 31.12.2012 r..

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać i doświadczenie, w szczególności:

  1. Posiadać wykształcenie wyższe;
  2. Posiadać doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  3. Wykonać zadanie osobiście – w myśl definicji personelu projektu zawartej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki”, MRR, 22 listopada 2010 r. ( pobierz )

Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Zleceniobiorca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.

DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW:

Zleceniobiorca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wymaga przedłożenia CV potwierdzającego stawiane wymogi. Wzór CV stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.

WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA

- PLN

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Wymagania podstawowe

  1. Zleceniobiorca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Oferta musi być podpisana, parafowana na każdej stronie.
  3. Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty.
  4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Forma oferty

  1. Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
  2. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów.

Zawartość oferty

Kompletna oferta musi zawierać:

  1. Wypełniony Formularz Oferty;
  2. CV
  3. Dokument/y poświadczające wykształcenie;

OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI.

Anna Bogusz-Koźbiał, koordynator merytoryczny projektu, e-mail: abogusz@pfron.org.pl ; tel: (22) 50-55-329.

MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Ofertę należy złożyć drogą pocztą tradycyjną na adres:

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Al. Jana Pawła II 11 pok. 1315 , w nieprzekraczalnym terminie (liczy się data wpływu) z dopiskiem na kopercie „specjalista ds. administracyjno-finansowych”

 

do dnia

15.08.2011 r.

do godz.

16:00

KRYTERIA OCENY OFERT:

  1. Zamawiający oceni i porówna te oferty, które nie zostaną odrzucone.
  2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium:

 

Kryterium

Waga

Cena ofertowa

100

TRYB OCENY OFERT

Wyjaśnienia treści ofert i poprawienie oczywistych omyłek

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności).

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny

POWIADOMINIE

O wyborze najkorzystniejszej oferty, wybrany wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie.

FINANSOWANIE

Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pt. „ Wsparcie osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym (w tym z zespołem Downa i/lub niepełnosprawnościami sprzężonymi) oraz głębokim stopniem upośledzenia umysłowego II ”.

WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO ZAPYTANIA.

Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:

 

Oznaczenie Załącznika

Nazwa Załącznika

Załącznik nr 1

Wzór Formularza Oferty

Załącznik nr 2

CV

Uwagi końcowe.

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych do zawarcia umowy. PFRON może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – wzór Formularza Oferty.

OFERTA

ZŁOŻONA W ZAPYTANIU OFERTOWYM NA WYKONYWANIE ZADAŃ ADMINISTRAYCJNO - FINANSOWYCH w projekcie

Wsparcie osób z upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym (w tym z zespołem Downa i/lub niepełnosprawnościami sprzężonymi) oraz głębokim stopniem upośledzenia umysłowego II ” na stanowisku specjalisty administracyjno-finansowego

Nr postępowania: 1.3.6-00-056/10/2011, data: 01.08.2011 r.

1. Zamawiający:

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

00-828 Warszawa

Al. Jana Pawła II 13

2.Wykonawca:

Niniejsza oferta zostaje złożona przez:

 

Imię i nazwisko

 

Adres

 

Nr telefonu

 

Nr faksu

 

Adres e-mail

 

3. Ja (my) niżej podpisany(i) oświadczam(y), że:

  1. zapoznałem się z treścią zapytania dla niniejszego zamówienia,
  2. gwarantuję wykonanie niniejszego zamówienia zgodnie z treścią zapytania oraz zgodnie z treścią zmian lub wyjaśnień do zapytania;
  3. wynagrodzenie za wykonanie całości niniejszego zamówienia wynosi: brutto....................zł (słownie:........................................................................................................................)
  4. zadanie wykonane będzie osobiście – w myśl definicji personelu projektu zawartej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”, MRR, 22 listopada 2010 r. ( pobierz )

......................................................, dnia ...............................................................

(podpis) (data)

Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – CV.

Nr postępowania: 1.3.6-00-056/10/2011, data: 01.08.2011 r.

W razie potrzeby prosimy powielać wiersze tabeli w CV

CV:

Imię i nazwisko:

Data i miejsce urodzenia:

 

Lp.

Warunek

Opis

a.

Wykształcenie

Uczelnia/kierunek/lata/tytuł:

………………………………………………………

b.

Doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Nazwa i adres Pracodawcy/lata pracy/zajmowane stanowisko

1…………………………………………………….

2…………………………………………………….

3…………………………………………………….

......................................................., dnia . ..............................................................

(podpis) (data)

Data publikacji: 2012-09-05
Wydział Realizacji Programów
Autor: Bożena Sopniewska