Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Zapytanie ofertowe na wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem projektu „Wsparcie osób z autyzmem II” na stanowisku asystenta specjalisty ds. rozliczeń
Zapytanie ofertowe na wykonywanie zadań związanych z rozliczaniem projektu „ Wsparcie osób z autyzmem II ” na stanowisku asystenta specjalisty ds. rozlicze ń
Nr postępowania: 2/1.3.6-00-61/11/2012, data: 01.02.2012 r.
NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
00-828 Warszawa
Al. Jana Pawła II 13
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywania zadań związanych z rozliczaniem projektu pt. „ Wsparcie osób z autyzmem II ” na stanowisku asystenta specjalisty ds. rozliczeń; realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu I – Zatrudnienie i integracja społeczna, Działania 1.3 - Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałania 1.3.6 - PFRON – projekty systemowe, finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY:
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Biura Funduszu, instytucjami zewnętrznymi oraz Partnerami w zakresie spraw prowadzonych przez Zespół projektowy;
- monitorowanie kwalifikowalności wydatków w ramach projektów;
- pomoc w opracowywaniu przepływów finansowych (Cash Flow) oraz zestawienia ponoszonych wydatków w projekcie;
- pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych;
- przestrzeganie obowiązku zgłaszania stwierdzonych nieprawidłowości Specjaliście ds. rozliczeń oraz Kierownikowi Projektu;
- weryfikacja poprawności dokumentacji finansowej Partnerów w ramach projektu;
- współpraca w opracowywaniu produktów finansowych, Kart Opisu Produktów i Protokołów odbioru wypracowanego produktu;
- pomoc w przygotowywaniu formularza zmian w zakresie powierzonych zadań oraz wprowadzanie ich do wniosku o dofinansowanie;
- archiwizowanie dokumentów w zakresie prowadzonych spraw.
Wykonawca musi uwzględnić wszystkie podatki, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy. Powinny one być doliczone do ceny ostatecznej ustalonej przez Wykonawcę w ofercie.
TERMINY WYKONYWANIA ZADAŃ:
- 01.03.2012 r. do 31.05.2012 r.
- 01.06.2012 r. do 31.07.2012 r.
- 01.08.2012 do 31.08.2012 r.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać i doświadczenie, w szczególności:
- Posiadać wykształcenie wyższe;
- Posiadać doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Wykonać zadanie osobiście – w myśl definicji personelu projektu zawartej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki”, MRR, 22 listopada 2010 r. ( pobierz )
Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: „spełnia – nie spełnia”. Zleceniobiorca, który nie spełni któregokolwiek z warunków zostanie odrzucony w postępowaniu.
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW:
Zleceniobiorca w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wymaga przedłożenia CV potwierdzającego stawiane wymogi. Wzór CV stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
- PLN
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Wymagania podstawowe
- Zleceniobiorca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta musi być podpisana, parafowana na każdej stronie.
- Wzory dokumentów dołączonych do niniejszego zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Forma oferty
- Oferta musi być złożona w formie pisemnej.
- Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów.
Zawartość oferty
Kompletna oferta musi zawierać:
- Wypełniony Formularz Oferty;
- CV
- Dokument/y poświadczające wykształcenie;
OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI.
Bożena Sopniewska, e-mail: bozena_sopniewska@pfron.org.pl ; tel: (22) 50-55-566.
MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY
Ofertę należy złożyć drogą pocztą tradycyjną na adres:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, Al. Jana Pawła II 11 pok. 1315, w nieprzekraczalnym terminie (liczy się data wpływu) z dopiskiem na kopercie
„A systent specjalisty ds. rozliczeń”.
do dnia | 15.02.2012 r. | do godz. | 16:00 |
KRYTERIA OCENY OFERT:
- Zamawiający oceni i porówna te oferty, które nie zostaną odrzucone.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium:
Kryterium | Waga |
Cena ofertowa | 100 |
TRYB OCENY OFERT
Wyjaśnienia treści ofert i poprawienie oczywistych omyłek
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności).
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny
POWIADOMIENIE:
O wyborze najkorzystniejszej oferty, wybrany wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie.
FINANSOWANIE
Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pt. „ Wsparcie osób z autyzmem II ”.
WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO NINIEJSZEGO ZAPYTANIA.
Załącznikami do niniejszego zapytania są następujące wzory:
Oznaczenie Załącznika | Nazwa Załącznika |
Załącznik nr 1 | Wzór Formularza Oferty |
Załącznik nr 2 | CV ankietera |
Uwagi końcowe.
Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych do zawarcia umowy. PFRON może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – wzór Formularza Oferty.
OFERTA
ZŁOŻONA W ZAPYTANIU OFERTOWYM NA WYKONYWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z ROZLICZANIEM PROJEKTU „WSPRACIE OSÓB Z AUTYZMEM II” na stanowisku asystenta specjalisty ds. rozliczeń.
Nr postępowania: 2/1.3.6-00-61/11/2012, data: 01.02.2012 r.
1. Zamawiający:
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
00-828 Warszawa
Al. Jana Pawła II 13
2.Wykonawca:
Niniejsza oferta zostaje złożona przez:
Imię i nazwisko |
|
Adres |
|
Nr telefonu |
|
Nr faksu |
|
Adres e-mail |
|
3. Ja (my) niżej podpisany(i) oświadczam(y), że:
- zapoznałem się z treścią zapytania dla niniejszego zamówienia,
- gwarantuję wykonanie niniejszego zamówienia zgodnie z treścią zapytania oraz zgodnie z treścią zmian lub wyjaśnień do zapytania;
- wynagrodzenie miesięczne za wykonanie niniejszego zamówienia wynosi: brutto....................zł (słownie:........................................................................................................................)
- zadanie wykonane będzie osobiście – w myśl definicji personelu projektu zawartej w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”, MRR, 22 listopada 2010 r. ( pobierz )
......................................................, dnia ...............................................................
(podpis) (data)
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – CV ankietera.
Nr postępowania: 2/1.3.6-00-61/11/2012, data: 01.02.2012 r.
W razie potrzeby prosimy powielać wiersze tabeli w CV
CV:
Imię i nazwisko:
Data i miejsce urodzenia:
Lp. | Warunek
| Opis
|
a. | Wykształcenie | Uczelnia/kierunek/lata/tytuł: ………………………………………………………
|
b. | Doświadczenie w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego | Nazwa i adres Pracodawcy/lata pracy/zajmowane stanowisko 1……………………………………………………. 2……………………………………………………. 3…………………………………………………….
|
......................................................., dnia . ..............................................................
(podpis) (data)