informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Badania i analizy

Dla właściwego zrozumienia zjawisk, postaw społecznych oraz podejmowania decyzji w oparciu o dane naukowe, niezbędne jest przeprowadzanie badań. Finansujemy badania z zakresu rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, których tematyka określana jest przez PFRON. Możemy także dofinansować badania na zamówienie ministerstw, urzędów centralnych i organizacji pozarządowych działających na rzecz osób niepełnosprawnych. Organizujemy także konkursy badawcze dla podmiotów zewnętrznych. O dofinansowanie mogą się ubiegać szkoły wyższe, instytuty badawcze, placówki PAN oraz inne podmioty o udokumentowanym dorobku badawczym w zakresie rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych. Zobacz w jaki sposób można wnioskować o środki na ten cel.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych informuje, że zostało zakończone „Badanie satysfakcji klientów zewnętrznych PFRON”.

Badanie zostało przeprowadzone w lipcu 2018 r., na zlecenie PFRON przez firmę ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

Badanie satysfakcji klientów zewnętrznych Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) jest realizacją zapisów wdrożonego przez Zamawiającego Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO PN-EN ISO 9001: 2009. Jego cele ściśle nawiązują do założeń realizowanej polityki jakości ukierunkowanej przede wszystkim na poprawę skuteczności i efektywności prowadzonych działań oraz zapewnienie profesjonalnej obsługi klientów zewnętrznych w ramach świadczonych usług.

Cele badania były zdefiniowano następująco:

  1. określenie poziomu satysfakcji klientów zewnętrznych z usług świadczonych przez PFRON (na poziomie ogólnym i szczegółowym),
  2. rozpoznanie głównych przyczyn zadowolenia i niezadowolenia klientów zewnętrznych PFRON,
  3. określenie oczekiwań klientów zewnętrznych wobec PFRON w zakresie świadczonych usług,
  4. określenie, w jakim stopniu PFRON spełnia oczekiwania klientów zewnętrznych w zakresie świadczonych usług,
  5. wyodrębnienie najistotniejszych dla klientów zewnętrznych komponentów usługi i określenie istotności czynników składających się na ich ocenę,
  6. określenie czynników mających istotny wpływ na wizerunek PFRON

Zapraszamy do zapoznania się z wynikami badania.