informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe komunikaty z regionu dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Wnioski o rekompensatę utraconych przez gminy dochodów z tytułu zwolnień podatkowych

PFRON przypomina o możliwości składania wniosków o rekompensatę utraconych dochodów przez gminy, na których terenie prowadzą działalność pracodawcy posiadający status zakładu pracy chronionej spełniający warunek, o którym mowa w art. 28 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o Rehabilitacji Zawodowej i Społecznej oraz Zatrudnieniu Osób Niepełnosprawnych, lub zakłady aktywności zawodowej.
Wnioski gmin powinny obejmować wyłącznie kwoty wynikając ze zwolnień pracodawców z tytułu podatków od : nieruchomości, rolnego, leśnego oraz od czynności cywilnoprawnych. Należy wykazać faktyczne roczne skutki zwolnień ustawowych na dzień 31 grudnia 2018 r. Informujemy, iż gmina zobowiązana jest do rzetelnego wypełnienia wniosków pod względem formalno prawnym oraz merytorycznym.
Wnioski gminy mogą składać do właściwego terytorialnie oddziału PFRON

Data publikacji: 2019-01-11
Oddział Pomorski
Autor: Anna Ciszewska

Inne aktualności z tej kategorii