informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Nad opracowaniem modelu kształcenia bazującego na doświadczeniach partnera zagranicznego, współpracował ze sobą interdyscyplinarny, ponad 20-osobowy zespół ekspertów złożony z przedstawicieli wszystkich partnerów krajowych oraz ekspertów ze środowiska pracodawców i organizacji pozarządowych, działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami - pod przewodnictwem pani Katarzyny Krysik, koordynatora merytorycznego z PFRON.

Zespół współpracował w pierwszym etapie (opracowanie wstępnej wersji modelu kształcenia) w ramach czterech podzespołów:

  • podzespołu ds. podstawy programowej;
  • podzespołu ds. analizy potrzeb;
  • podzespołu ds. metodycznych;
  • podzespołu ds. formalno-prawnych.

W drugim etapie prac (opracowanie ostatecznej wersji modelu kształcenia) eksperci pracowali nad konkretnymi zapisami poszczególnych części modelu. Prace odbywały się w mniejszych grupach dobranych kompetencjami. W efekcie ich prac powstał Model kształcenia Specjalisty ds. zarządzania rehabilitacją. Model został nieodpłatnie przekazany do innych Uczelni w Polsce.
 
ZADANIA ZESPOŁU

  1. Udział w opracowaniu modelu kształcenia, w tym przygotowywanie opracowań pisemnych służących opracowaniu I wersji modelu kształcenia.
  2. Udział w spotkaniach oraz wizycie studyjnej w DGUV.
  3. Opracowanie materiałów dotyczących założeń do Modelu kształcenia na studiach podyplomowych.
  4. Udział w seminariach konsultacyjnych dotyczących Modelu.
  5. Opracowanie ostatecznej wersji Modelu.