informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Fundusz

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Departament ds. Kontroli i Windykacji

Departament ds. Kontroli i Windykacji realizuje zadania z zakresu organizowania, doskonalenia i przeprowadzania kontroli interesariuszy i beneficjentów środków Funduszu, rozpoznawania skarg i wniosków, a także wszelkie zadania z zakresu windykacji środków Funduszu.

Departament ds. Kontroli i Windykacji gwarantuje w szczególności:

  1. Tworzenie standardów kontroli zewnętrznej oraz planów kontroli zewnętrznej.
  2. Przeprowadzanie kontroli zewnętrznej zgodnie z ustalonymi standardami.
  3. Rozpatrywanie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  4. Poprawne i terminowe prowadzenie postępowań przedegzekucyjnych i egzekucyjnych.

Dyrektor Departamentu – Marcin Wawrzoła tel. (22) 50 55 626, (22) 50 55 631