informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Biuro Funduszu - informacje

Mapa Google wskazująca usytuowanie Biura Funduszu.

 

Adres: al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa

Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku, rozpoczyna pracę w przedziale czasowym 7.45 - 8.45, kończy 15.45 -16.45.
Kancelaria Biura Funduszu czynna jest w poniedziałek w godzinach 8.00-18.00 oraz wtorek-piątek 8.00-16.00. W poniedziałki w godzinach 16.00-18.00 obsługa kancelaryjna prowadzona jest za pośrednictwem samoobsługowego punktu kancelaryjnego, zlokalizowanego w budynku głównym PFRON, przy Al. Jana Pawła II 13. W pozostałe dni tygodnia (od wtorku do piątku), samoobsługowy punkt kancelaryjny funkcjonuje w godzinach 8.00-16.00. Punkt wyposażony jest w skrzynkę podawczą na dokumenty oraz środki komunikacji elektronicznej umożliwiające kontakt z pracownikami Funduszu. Potwierdzenie złożenia dokumentów (wraz z numerem z rejestru korespondencji) można uzyskać, w formie elektronicznej, na podstawie „prośby o potwierdzenie złożenia dokumentów…”, przygotowanej w postaci druku do uzupełnienia - do pobrania bezpośrednio na stanowisku obsługi (część do wypełnienia obejmuje adres e-mail odbiorcy potwierdzenia).

Do zakresu działania Biura Funduszu należy wykonywanie prac związanych z gromadzeniem i wydatkowaniem środków Funduszu, a w szczególności:

  1. gromadzenie i analizowanie informacji dotyczących sytuacji, potrzeb i oczekiwań osób niepełnosprawnych oraz efektów działalności Funduszu, w tym efektów wykorzystanych środków finansowych Funduszu,
  2. opracowywanie zasad wydatkowania środków Funduszu,
  3. prowadzenie rozliczeń finansowo - księgowych,
  4. prowadzenie obsługi prawnej organów Funduszu,
  5. prowadzenie spraw personalnych i administracyjnych,
  6. zapewnienie merytorycznej i technicznej obsługi Zarządu i Rady Nadzorczej, w związku z realizacją przez te organy zadań określonych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych