informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Informacja w sprawie zmiany formy obsługi klienta przez oddziały regionalne PFRON Przewiń do tłumaczenia na język migowy

Szanowni Państwo,

w trosce o wspólne bezpieczeństwo zdrowotne informujemy o zmianie formy obsługi Klientów (na podstawie art. 11 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, Dz. U. z 2020 r., poz. 374). W przypadku konieczności załatwienia spraw urzędowych prosimy o korzystanie z drogi elektronicznej za pośrednictwem platform internetowych sow.pfron.org.pl oraz sod.pfron.org.pl.

Zapraszamy również do kontaktu z infolinią PFRON dostępną od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00 pod numerem telefonu 22 581 84 10. Dodatkowo w godz. 9.00-20.00 uruchomiliśmy specjalną infolinię dla osób niepełnosprawnych, która dostępna jest pod numerem 517 373 975.

Jednocześnie informujemy, że została uruchomiona specjalna infolinia Narodowego Funduszu Zdrowia w zakresie informacji dla Polaków o postępowaniu w sytuacji wątpliwości podejrzenia koronawirusa. Infolinia działa całodobowo, siedem dni w tygodniu pod numerem telefonu 800 190 590.

Zachęcamy również do zapoznania się z informacjami zamieszczonymi w rządowym serwisie www.gov.pl/koronawirus oraz na stronie Głównego Inspektora Sanitarnego www.gis.gov.pl.

Tłumaczenie na język migowy

Data publikacji: 2020-03-13
Departament Wsparcia Zarządu
Autor: Wydział ds. Komunikacji