informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Sporządzanie „INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ” obowiązującej od dnia 1 stycznia 2021 roku

Szanowni Państwo,

w ślad za pismem Prezesa Zarządu PFRON z dnia 30.11.2020 r. znak: DF.WSA.372.2020.w skierowanego do starostów powiatów i prezydentów miast na prawach powiatu udostępniamy Państwu następujący materiał:

  1. Druk Sp-P/Wa, INFORMACJA DOTYCZĄCA WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ.
  2. Druk Sp-P/Wa-p, Działalność warsztatu terapii zajęciowej w okresie pandemii
    w roku 2020.
  3. Druk Sp-P/Rr, Specyfikacja do przelewu zwrotu środków PFRON pozostających
    na wyodrębnionym rachunku bankowym wg stanu na 31.12.20…. r.
  4. Aplikacja InfWtz wersja 3, wspomagająca sporządzanie druków z pkt 1 oraz 2.
  5. Instrukcja uruchomienia oraz obsługi programu „InfWtz” wersja 3.0.

Uwzględniając fakt, że druk Sp-P/Wa-p będzie wypełniany po raz pierwszy, Fundusz postanowił doprecyzować pewne pojęcia w nim występujące, które mogłyby być dla Państwa nie w pełni zrozumiałe.

W wierszu 2 modułu „B” omawianego druku mowa jest o „Liczbie uczestników wtz, w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia zakończenia zawieszenia działalności warsztatu terapii zajęciowej”. Mając na myśli uczestników wtz rozumiemy osoby niepełnosprawne mające status uczestnika wtz, bez względu na to czy w danym dniu osoba ta brała udział w terapii czy też nie. Konsekwencją tego jest, fakt że pole z wiersza 2 zawsze ma wartość większą od zera. Przyjęcie odczytu w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia zakończenia zawieszenia działalności wtz podyktowane jest założeniem, iż aby w pełni wznowić działalność wtz niezbędne jest wykonanie pewnych czynności organizacyjnych. Dlatego też postanowiono, iż trzeci dzień roboczy będzie najbardziej optymalnym do podania liczby uczestników wtz.   

Jak w latach poprzednich do uruchomienia programu „InfWtz” niezbędne jest środowisko MS Access w wersji co najmniej 2007. Można zastosować darmową edycję runtime.
Poniżej link do strony firmy Microsoft, zawierający wersję instalacyjną MS Access Runtime.

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=10910

W przypadku pytań dotyczących uruchamiania powyższej aplikacji należy kontaktować się  z p. Piotrem Miśkiewiczem tel. 22 50 55 357 lub p. Michałem Gadomskim tel. 22 50 55 758 pracownikami Wydziału ds. Samorządów w Departamencie ds. Finansowych.

Data publikacji: 2020-12-28
Departament ds. Finansowych
Autor: Piotr Miśkiewicz

Inne aktualności z tej kategorii