Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Sporządzanie „INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ” obowiązującej od dnia 1 stycznia 2022 roku
Szanowni Państwo,
w ślad za pismem Prezesa Zarządu PFRON z dnia 18.11.2021 r. znak: DF.WSA.220.2021.w skierowanego do starostów powiatów i prezydentów miast na prawach powiatu udostępniamy Państwu następujący materiał:
- Druk Sp-P/Wa, INFORMACJA DOTYCZĄCA WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ.
- Druk Sp-P/Wa-p, Działalność warsztatu terapii zajęciowej w okresie pandemii
w roku 2021. - Druk Sp-P/Rr, Specyfikacja do przelewu zwrotu środków PFRON pozostających
na wyodrębnionym rachunku bankowym wg stanu na 31.12.20…. r. - Aplikacja InfWtz wersja 4, wspomagająca sporządzanie druków z pkt 1 oraz 2.
- Instrukcja uruchomienia oraz obsługi programu „InfWtz” wersja 4.0.
Aby ułatwić Państwu wypełnienie druku Sp-P/Wa-p przypominamy, że w wierszu 2 modułu „B” omawianego druku mowa jest o „Liczbie uczestników wtz, w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia zakończenia zawieszenia działalności warsztatu terapii zajęciowej”. Mając na myśli uczestników wtz rozumiemy osoby niepełnosprawne mające status uczestnika wtz, bez względu na to czy w danym dniu osoba ta brała udział w terapii czy też nie. Konsekwencją tego jest, fakt że pole z wiersza 2 zawsze ma wartość większą od zera. Przyjęcie odczytu w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia zakończenia zawieszenia działalności wtz podyktowane jest założeniem, iż aby w pełni wznowić działalność wtz niezbędne jest wykonanie pewnych czynności organizacyjnych. Dlatego też postanowiono, iż trzeci dzień roboczy będzie najbardziej optymalnym do podania liczby uczestników wtz.
Jak w latach poprzednich do uruchomienia programu „InfWtz” niezbędne jest środowisko MS Access w wersji co najmniej 2007. Można zastosować darmową edycję runtime.
Poniżej link do strony firmy Microsoft, zawierający wersję instalacyjną MS Access Runtime.
http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=10910
W przypadku pytań dotyczących uruchamiania powyższej aplikacji należy kontaktować się z p. Piotrem Miśkiewiczem tel. 22 50 55 357 lub p. Michałem Gadomskim tel. 22 50 55 758 pracownikami Wydziału ds. Samorządów w Departamencie ds. Finansowych.