informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Zapytanie ofertowe na opracowanie „Podręcznika dobrych praktyk” w ramach projektu pt. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy”

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 00-828 Warszawa Al. Jana Pawła II 13 Tel. (22) 50-55-689 Fax: (22) 816-22-62 Adres strony internetowej: www.pfron.org.pl.

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

administracja państwowa

OPIS PROJEKTU

Projekt „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy”, realizowany jest w okresie od 01.03.2013 r. do 31.05.2014 r. zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.01.03.06-00-075/13-00 z dnia 26.06.2013 r. zawartą pomiędzy Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz na podstawie umowy partnerskiej nr 2013/06/2014 z dnia 26.06.2013r. pomiędzy Fundacją Aktywnej Rehabilitacji FAR, Fundacją Fuga Mundi FFM, a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

Celem głównym projektu jest podniesienie szans na zatrudnienie 375 osób niepełnosprawnych (200 kobiet, 175 mężczyzn), będących absolwentami szkół ponadgimnazjalnych, policealnych i wyższych, poprzez objęcie tych osób (oraz 250 osób z ich otoczenia, tj. 100 mężczyzn i 150 kobiet) kompleksowym wsparciem podczas realizacji projektu na terenie całej Polski.

Cele szczegółowe projektu, osiągnięte w okresie 01.03.2013 do 31.05.2014 roku:

  1. Zwiększenie i rozwój umiejętności u 375 osób niepełnosprawnych (200 kobiet i 175 mężczyzn), absolwentów niepełnosprawnych poprzez zapewnienie tym osobom kompleksowego i indywidualnie dobranego wsparcia w celu przygotowania tych osób do wejścia na rynek pracy bądź podjęcie lub kontynuowanie nauki;
  2. Zmiana postaw społ. u 250 osób (150 kobiet i 100 mężczyzn) z otoczenia osób niepełnosprawnych w obszarze aktywności społeczno- zawodowej osób niepełnosprawnych;
  3. Wejście na rynek pracy osób niepełnosprawnych poprzez zmianę postaw pracodawców w zakresie postrzegania pracownika niepełnosprawnego

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa opracowania „Podręcznika dobrych praktyk” zawierającego minimum 50 stron maszynopisu (czcionka Times New Roman; rozmiar czcionki 12; Interlinia 1,5 wiersza; marginesy lewy, prawy górny i dolny 2.5 cm) wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do opracowanego „Podręcznika dobrych praktyk” w ramach projektu pt. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu I – Zatrudnienie i integracja społeczna, Działania 1.3 - Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałania 1.3.6 - PFRON – projekty systemowe, finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

„Podręcznik dobrych praktyk” powinien zawierać:

  1. Informacje na temat dobrych praktyk dotyczących konkretnych doświadczeń powstałych w trakcie realizacji projektu pt. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy”, w ramach PO KL 2007-2013;
  2. Informacje na temat sposobu pracy z grupą docelową projektu, tj. osobami z rzadko występującymi niepełnosprawnościami i niektórymi niepełnosprawnościami sprzężonymi, będącymi absolwentami szkół ponadgimnazjalnych, policealnych oraz uczelni wyższych, pozostające bez zatrudnienia;
  3. Rozwiązania techniczne lub organizacyjne itp., które okazały się pomocne w osiągnięciu celów projektu i posiadają potencjał do ich zastosowania w innych projektach;
  4. Przykłady skutecznych i dobrych praktyk w zatrudnianiu osób rzadko występującymi niepełnosprawnościami i niektórymi niepełnosprawnościami sprzężonymi, będącymi absolwentami szkół ponadgimnazjalnych, policealnych oraz uczelni wyższych, pozostające bez zatrudnienia;
  5. Oznaczenia zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Zakres zamówienia – poniżej 14.000 Euro netto.

ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY:

  1. Opracowanie „Podręcznika dobrych praktyk” zawierającego minimum 50 stron maszynopisu (czcionka Times New Roman, rozmiar czcionki 12, Interlinia 1,5 wiersza, marginesy lewy, prawy, górny i dolny 2.5 cm);
  2. Współpraca z Liderem, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych i Partnerami projektu Fundacją Aktywnej Rehabilitacji FAR oraz Fundacją Fuga Mundi FFM, podczas opracowywania „Podręcznika dobrych praktyk”;
  3. Dostarczenie „Podręcznika dobrych praktyk” w wersji elektronicznej do druku w formacie DOC, DOCX lub RTF i w wersji papierowej do biura PFRON Al. Jana Pawła II 13, 00-828 Warszawa;

ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO:

  1. Przekazanie Wykonawcy danych na temat projektu pn. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy”
  2. Przekazanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji oraz udzielenie pomocy w celu należytego wykonania przez Wykonawcę zamówienia.
  3. Umożliwienie Wykonawcy współpracy z Partnerami projektu- Fundacją Aktywnej Rehabilitacji FAR oraz Fundacją Fuga Mundi FFM.

Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

92.31.22.10-6, Usługi świadczone przez autorów.

TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

  1. Termin wykonania usługi: od dnia podpisania umowy do dnia 28.03.2014 r.
  2. Miejsce wykonania zlecenia: w zależności od oferty wykonawcy.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  1. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w opracowywaniu podobnych publikacji o tematyce niepełnosprawności, w tym aktywizacji zawodowej absolwentów niepełnosprawnych.
  2. Wykonawca powinien posiadać umiejętności, doświadczenie oraz urządzenia przemysłowe i techniczne umożliwiające zrealizowanie usługi;
  3. Wykonawca powinien wykonać zadanie osobiście – w myśl definicji personelu projektu zawartej w „ Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego kapitał Ludzki ”, MRR, 01 lipca 2013r.

WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA

- PLN

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Oferta powinna być sporządzona wg wzoru FORMULARZ OFERTY (załączniki nr 1, nr 2, nr 3) i powinna być podpisana przez Wykonawcę. Podpisy złożone przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną.
  2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  3. Oferta powinna być sporządzona:
    • w języku polskim;
    • każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez Wykonawcę, nie dopuszcza się stosowania korektora zgodnie z art. 22 pkt. 3 ustawy z 29.09.1994 o rachunkowości;
    • dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;
  4. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom postępowania.

Zawartość oferty

Kompletna oferta musi zawierać:

Wycenę całkowitego kosztu opracowania „Podręcznika dobrych praktyk” (brutto, netto w PLN), w tym:

  1. Wycenę wynagrodzenia brutto i netto za opracowanie „Podręcznika dobrych praktyk”;
  2. Wycenę wynagrodzenia brutto i netto za przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanego “Podręcznika dobrych praktyk”;

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI.

Patrycja Rudź, Asystent Kierownika projektu, e-mail: prudz@pfron.org.pl Tel. (22) 50-55-689

MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Ofertę zwierającą cenę wynagrodzenia brutto i netto za opracowanie „Podręcznika dobrych praktyk” oraz cenę wynagrodzenia brutto i netto za przeniesienie autorskich praw majątkowych wraz z udokumentowanym ww. doświadczeniem, należy składać do dnia 07.02.2014 r. do godz. 16:00 na adres e-mailowy: prudz@pfron.org.pl;

O zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY:

  1. Zamawiający oceni i porówna te oferty, które nie zostaną odrzucone.
  2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium:
    1. Konkurencyjna cena;
    2. Doświadczenie w opracowywaniu podobnych publikacji o tematyce społecznej, w tym aktywizacji społeczno-zawodowej osób niepełnosprawnych.
  3. Sposób oceny ofert:

Maksymalna liczba punktów: 100

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

  1. Ceną w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2001 r. Nr 97, poz. 1050 z późn. zm) będzie wartość (cena całkowita wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą zamawiający jest zobowiązany zapłacić wykonawcy). Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  2. Zamawiający przyjmuje do oceny podaną przez Wykonawców wartość brutto.
  3. Negocjacje ceny nie będą prowadzone.

Opis kryterium - cena oferowanej usługi: Kryterium (PC) może zdobyć maksymalnie 70% punktów. Kryterium oceniane jest według wzoru: PC=((Cmin / Cof)*70%)*100, gdzie:

PC – liczba punktów przyznanych ofercie,

Cmin – najniższa zaoferowana cena,

Cof – cena oferty ocenianej,

100 – współczynnik stały.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA KRYTERIUM DOŚWIADCZENIA W OPRACOWYWANIU PODOBNYCH PUBLIKACJI O TEMATYCE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, W TYM AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ ABSOLWENTÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Opis kryterium – Doświadczenie w opracowywaniu podobnych publikacji o tematyce niepełnosprawności, w tym aktywizacji zawodowej absolwentów niepełnosprawnych: Kryterium (PD) może zdobyć maksymalnie 30% punktów. Kryterium oceniane jest według wzoru: PD=((Po*30%)/Pn)*100, gdzie:

PD – liczba punktów przyznanych ofercie,

Pn – najwyższa ilość opracowanych publikacji o tematyce niepełnosprawności, w tym aktywizacji zawodowej absolwentów niepełnosprawnych,

Po – ilość opracowanych publikacji o tematyce niepełnosprawności, w tym aktywizacji zawodowej absolwentów niepełnosprawnych w ofercie ocenianej,

100 – współczynnik stały.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą ilość punktów na podstawie określonych wyżej kryteriów oceny według wzoru: O = PC + PD

Wyjaśnienia treści ofert i poprawienie oczywistych omyłek

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności).

INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

  1. Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, i uzasadnienie jej wyboru.
  2. Odrzuceniu oferty (wraz z uzasadnieniem) w przypadku Wykonawców, których oferty zostały odrzucone.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

FINANSOWANIE

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pt. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy”.

Uwagi końcowe.

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, a propozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych do zawarcia umowy. PFRON może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do zapytania ofertowego dołączono:

  1. Załącznik nr 1 – Formularz oferty
  2. Załącznik nr 2 – Szczegółowa oferta
  3. Załącznik nr 3 - Doświadczenie
Data publikacji: 2014-01-24
Wydział Realizacji Programów
Autor: Patrycja Rudź