Na stronie znajdziesz najświeższe komunikaty z regionu dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Zapraszamy na szkolenie ,,Różni podróżni – obsługa bez barier’’
Rekrutacja prowadzona jest w trybie ciągłym do wyczerpania 4980 miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń
Na szkolenie zapraszamy osoby, które na co dzień mają bezpośredni kontakt z podróżnymi, np.:
- Kierowców,
- Motorniczych,
- Sprzedawców biletów,
- Członków drużyn konduktorskich,
- Pracowników świadczących usługi asysty,
- Pracowników infolinii,
- Pracowników punktu obsługi pasażera,
- Kontrolerów biletów
oraz kadrę zarządzającą:
- Przedstawicieli związków zawodowych przedsiębiorstw,
- Organizatorów transportu zbiorowego.
Jak wygląda szkolenie?
Szkolenie ma charakter praktyczny/warsztatowy. Pracownicy są szkoleni między innymi w zakresie:
- Udzielania pomocy,
- Przekazywania informacji,
- Komunikowania się z podróżnymi w tym z osobami z różnymi niepełnosprawnościami.
Dla osób, które maja bezpośredni kontakt z podróżnymi szkolenie trwa dwa dni. Pomiędzy pierwszym i drugim dniem jest co najmniej tygodniowa przerwa. Szkolenia realizowane są w 10 osobowych grupach, w trybie stacjonarnym. Dla kadry zarządzającej przygotowaliśmy krótsze, 4 godzinne spotkania. Prezentujemy na nich proponowane przez PFRON standardy obsługi podróżnych.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami o projekcie.
W przypadku pytań dotyczących szkolenia prosimy o kontakt z panią Adrianą Niedoszewską (kierowniczką projektu) pod numerem telefonu: 22 505 57 84 lub adresem email: aniedoszewska@pfron.org.pl i z panią Katarzyną Tomaszewską (koordynatorką projektów w PIR sp. z o.o.) pod numerami telefonów: kom: 535 289 260, 22 350 00 86 lub adresem email: ktomaszewska@pir.pl