informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Inauguracyjne posiedzenie Rady Nadzorczej PFRON

20 grudnia br. odbyło się posiedzenie Rady Nadzorczej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych otwierające kadencję Rady w latach 2017-2019.

W skład Rady Nadzorczej PFRON na lata 2017-2019 weszli:

  1. Krzysztof Michałkiewicz – Prezes Rady Nadzorczej, Pełnomocnik Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
  2. Adam Galewski – przedstawiciel Polskiego Towarzystwa Lekarskiego
  3. Renata Górna – przedstawiciel Ogólnopolskiego Porozumienia Związków Zawodowych
  4. Iwonna Kulikowska – przedstawiciel Ministra Finansów
  5. Bernarda Machniak – przedstawiciel Forum Związków Zawodowych
  6. Jacek Męcina – przedstawiciel Konfederacji Lewiatan
  7. Mariusz Mituś – przedstawiciel Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną
  8. Janusz Piątek – przedstawiciel Związku Rzemiosła Polskiego
  9. Krzysztof Rowiński – przedstawiciel Komisji Krajowej NSZZ „Solidarność”
  10. Jan Zając – przedstawiciel Pracodawców Rzeczypospolitej Polskiej
  11. Zofia Żuk – przedstawiciel Business Centre Club

Do zadań Rady Nadzorczej Funduszu należy w szczególności:

  1. zatwierdzanie planów działalności i projektu planu finansowego Funduszu;
  2. opiniowanie kryteriów wyboru przedsięwzięć finansowych ze środków Funduszu, zgodnie z kierunkowymi założeniami polityki zatrudnienia, rehabilitacji zawodowej i społecznej osób niepełnosprawnych, określonymi przez Pełnomocnika;
  3. zatwierdzanie wniosków Zarządu w sprawach zaciągania przez Fundusz pożyczek;
  4. opiniowanie wniosków w sprawie powołania i odwołania każdego z zastępców Prezesa Zarządu;
  5. dokonywanie kontroli i oceny działalności Zarządu;
  6. zatwierdzanie rocznych sprawozdań Funduszu;
  7. składanie ministrowi właściwemu do spraw zabezpieczenia społecznego, w terminie do dnia 20 marca każdego roku, sprawozdań z działalności Funduszu.

 

 

Data publikacji: 2017-12-20
Departament Promocji i Informacji
Autor: Bartosz Giedrys

Inne aktualności z tej kategorii