informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Zapytanie rynku o ustalenie wartości szacunkowej świadczenia opieki serwisowej w stosunku do posiadanej i użytkowanej w PFRON telefonii IP.

1. Nazwa i adres Zamawiającego.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Al. Jana Pawła II 13

00-828 Warszawa

Adres strony internetowej: www.pfron.org.pl

2. Przedmiot zapytania.

Przedmiotem zapytania jest ustalenie wartości szacunkowej szacunkowej świadczenia opieki serwisowej w stosunku do posiadanej i użytkowanej w PFRON telefonii IP.

Powyższa opieka serwisowa obejmuje:

  1. Dostęp i możliwość korzystania ze wszystkich nowych wersji, aktualizacji i poprawek posiadanego i użytkowanego oprogramowania Cisco Call Manager – w okresie 12 miesięcy.
  2. Zdalny dostęp do elektronicznej bazy wiedzy posiadanego i użytkowanego oprogramowania Cisco Call Manager w okresie 12 miesięcy.
  3. Możliwość pomocy technicznej w zakresie obsługi zgłoszeń dotyczących posiadanego i użytkowanego oprogramowania Call Manager – w okresie 12 miesięcy, polegającej na:
    1. możliwości zgłaszania problemów w działaniu w/w oprogramowania
    2. wsparciu technicznym w postaci 30 godzin osoby legitymującej się co najmniej certyfikatami Cisco CCIE i Cisco CCNP Voice oraz doświadczeniem w aktualizacji rozwiązania Cisco Unified CallManager (dla min. 1000 użytkowników) i Cisco Unified Contact Center Express podczas podnoszenia wersji systemu. Powyższe wsparcie w zależności od problemu będzie realizowane telefonicznie lub w siedzibie Zamawiającego .
    3. bezpośredni dostęp do wsparcia technicznego producenta oprogramowania (możliwość zgłaszania problemów technicznych do pracowników wsparcia technicznego producenta oprogramowania)..

3. Informacje o Systemie Cisco Call Manager

Opis Systemu Cisco Call Manager.

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) eksploatuje System Call Manager w wersji 10.5.2.13900-12., który jest zainstalowany w środowisku wirtualnym (Vmware vCenter Server w wersji 5.5.0). Posiada licencje na 1150 użytkowników. Telefonami pracującymi w/w środowisku są typy telefonów 7942, 7962, 7965, 7975, 7937, 9951.

4. Informacje końcowe.

Przedstawiona przez Państwa wartość szacunkowa wykonania usług nie będzie stanowić podstawy do roszczeń dotyczących udzielenia zamówienia, zawarcia i realizacji umowy.

PFRON może unieważnić zapytanie na każdym etapie bez podania przyczyn. W przypadku unieważnienia zapytania PFRON nie ponosi kosztów postępowania.

Forma płatności: płatność w 4 ratach przez okres 12 miesięcy.

Prosimy o przesłanie swojej oferty do 25 lipca 2016 roku do godziny 12.00 - na adres skrzynki pocztowej:Pawel_Gajewski@pfron.org.pl

Szczegółowych informacji odnośnie przedmiotu zapytania udziela:

Paweł Gajewski: tel. 22 50 55 604, e-mail: Pawel_Gajewski@pfron.org.pl

Data publikacji: 2016-07-21
Wydział Informatyki
Autor: Paweł Gajewski

Inne aktualności z tej kategorii