informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Pilotażowy program „Aktywny samorząd”

Celem programu jest wyeliminowanie lub zmniejszenie barier dotykających osoby niepełnosprawne w życiu społecznym, zawodowym oraz w dostępie do edukacji. Można znaleźć tutaj takie informacje, jak:

  • dofinansowanie studiów
  • zakup sprzętu komputerowego
  • zakup specjalistycznych protez

Składanie wniosków

Wniosek składa się do realizatora programu – samorządu powiatowego, właściwego dla miejsca zamieszkania np. w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie (PCPR), Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie (MOPR). Termin rozpoczęcia przyjmowania wniosków ustala samorząd powiatowy. Termin zakończenia przyjmowania wniosków upływa:

  • w module I – 30 sierpnia 2017 r.
  • w module II – 10 października 2017 r.

Realizator programu może zdecydować o przywróceniu terminu na złożenie wniosku o dofinansowanie.