Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi o wartości poniżej 14 000 euro dotyczącej usługi opracowania, wyprodukowania oraz dostarczenia materiałów konferencyjnych w ramach projektu systemowego pn. „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z te
Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi o wartości poniżej 14 000 euro dotyczącej usługi opracowania, wyprodukowania oraz dostarczenia materiałów konferencyjnych w ramach projektu systemowego pn. „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych”.
Nr postępowania 3/POKL/01.03.06-00-074/03/2014 z dnia 18.03.2014r.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Al. Jana Pawła II nr 13 00-828 Warszawa Adres strony internetowej: www.pfron.org.pl
II. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie graficzne, wyprodukowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów konferencyjnych w ramach projektu pt. „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych”, realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w partnerstwie z Fundacją Aktywizacja, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytetu I – Zatrudnienie i integracja społeczna, Działania 1.3 – Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałania 1.3.6 – PFRON – projekty systemowe, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
III. Zadania po stronie wykonawcy
- Zamówienie obejmuje: Zaprojektowanie i wytworzenie 520 kompletów materiałów konferencyjnych, w skład których wchodzą:
- Blok/ Notatnik – A5, 25-kartkowy w kratkę, klejony po krótszym boku, nadruk w 4 kolorach, 520 szt.,
- Długopis eko – drewniany klip i kolorowe wykończenia z biodegradowalnego plastiku (kolor wykończenia czerwony i niebieski w równych proporcjach), nadruk monochromatyczny, kolor atramentu niebieski, 520 szt.,
- Pen Drive USB – kompatybilny z: Win98/NT/ME/2000/XP/Vista/Win7/Win8, gwarancja 24 miesiące, obudowa ciemnoniebieska, blaszka w kolorze srebrnym, pojemność 1GB, grawer jednostronny, 520 szt.,
- Torba ekologiczna – wymiary 38 x 35 cm, materiał: non-woven, kolor biały, nadruk w 4 kolorach, 520 szt.,
- Teczka na materiały konferencyjne – teczka kredowa o gramaturze 350, grzbiet 5mm, format A4, folia błyszcząca, kolor biały z nadrukiem, 520 szt.
- Projekt graficzny materiałów konferencyjnych powinien nawiązywać do celów strategicznych kampanii:
- utrwalenie wśród pracodawców pozytywnego wizerunku osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych jako w pełni efektywnych pracowników mogących świadczyć pracę bez wykluczania ich ze względu na status osób niepełnosprawnych i miejsce zamieszkania (wsie i małe miasta),
- zwiększenie zatrudnienia osób niepełnosprawnych na terenach wiejskich i w małych miejscowościach poprzez promocję pozytywnego wizerunku pracowników z niepełnosprawnością.
- Zamawiający przekaże Wykonawcy projekty grafik, które należy zamieścić na materiałach konferencyjnych w terminie 3 dni roboczych od zawarcia Umowy.
- Wykonawca przygotuje w formie elektronicznej projekty materiałów konferencyjnych oraz przekaże je Zamawiającemu w terminie 10 dni roboczych od zawarcia Umowy.
- Zamawiający zgłosi uwagi lub zastrzeżenia w ciągu 2 dni roboczych od przekazania projektów materiałów konferencyjnych, które Wykonawca uwzględni i przedstawi poprawione projekty materiałów konferencyjnych Zamawiającemu w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania uwag przez Zamawiającego.
- Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowane materiały dla uczestników/czek konferencji w formie elektronicznej w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia akceptacji przez Zamawiającego ostatecznej wersji treści materiałów konferencyjnych.
- Wykonawca musi posiadać doświadczenie niezbędne do wykonania usługi i zobowiązuje się do starannego jej wykonania z zachowaniem wymaganego w tym zakresie profesjonalizmu.
- Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania materiałów.
- Wykonawca jest zobligowany do umieszczenia na wszystkich materiałach:
- informacji: „Materiały konferencyjne współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego”,
- logotypu Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (PO KL) oraz znaku Unii Europejskiej (UE) zgodnie z „Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”, wydanymi przez Instytucję Zarządzającą PO KL w dniu 31.12.2013 r. w Warszawie, do pobrania ze strony:
- znaku firmowego Zamawiającego, który musi być wykonany zgodnie ze wzorami znaku firmowego oraz dokumentem pt. „Katalog identyfikacji wizualnej PFRON”, który jest zamieszczony na witrynie Zamawiającego pod tym adresem ,
- znaku firmowego Partnera.
- Wykonawca jest zobligowany do utrzymywania stałego kontaktu z Zamawiającym i uzgadniania z nim treści materiałów konferencyjnych.
- Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania i uwzględnienia w cenie za wykonanie całej usługi wszelkich kosztów dodatkowych, które mogą powstać przy jej realizacji, w tym kosztów transportu zamówionego towaru. Koszt nieskalkulowany w ofercie stanowi ryzyko Wykonawcy.
IV. Termin wykonania zamówienia
- Wykonawca dostarczy materiały konferencyjne w okresie 14 dni kalendarzowych od dnia akceptacji przez Zamawiającego ostatecznej wersji materiałów konferencyjnych przez Zamawiającego na adres: Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Al. Jana Pawła II nr 11 00-828 Warszawa piętro 4, pokój 402.
- Wykonawca przedstawi fakturę z wyszczególnionymi pozycjami zamówienia.
- Zapłata za zrealizowanie przedmiotu zamówienia będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia wystawienia Zamawiającemu faktury VAT.
- Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego przedmiotu zamówienia w przypadku wadliwego towaru, a także towaru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia.
- W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym towarze Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar wolny od wad, w terminie 3 dni roboczych od daty poinformowania Wykonawcy o wykrytych wadach przez Zamawiającego.
V. Warunki udziału w postępowaniu
- W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobowym zdolnym do wykonywania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o zapisy zawarte w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
VI. Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia warunków
- Formularz Oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do Zapytania.
- Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych, stanowiące Załącznik nr 2 do Zapytania.
- Wykaz doświadczenia w zakresie realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia pozyskanego w ciągu ostatnich dwóch lat, stanowiący Załącznik nr 3 do Zapytania.
Dokumenty, o których mowa powyżej, należy przesłać na adres mailowy: kroguska@pfron.org.pl. Ponadto, wszelkie dokumenty wystawione w innym języku niż polski, powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Wszystkie dokumenty należy sporządzić w sposób czytelny.
VII. Rodzaj zatrudnienia
Umowa na wykonanie usługi zewnętrznej
VIII. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia
– PLN
IX. Opis sposobu przygotowania oferty
- Wymagania podstawowe:
- oferta powinna być stworzona wg wzoru Formularza oferty (Załącznik nr 1),
- oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty,
- oferta powinna być podpisana w sposób czytelny imieniem i nazwiskiem lub podpisem opatrzonym pieczęcią imienną,
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania,
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Forma oferty:
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim,
- każda poprawka w ofercie musi być skreślona i parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert wraz z datą,
- oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom postępowania.
- Kompletna oferta musi zawierać:
- wycenę przedmiotu zamówienia wg wzoru Formularza oferty (Załącznik nr 1),
- oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (Załącznik nr 2),
- wykaz doświadczenia w zakresie realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia pozyskanego w ciągu ostatnich dwóch lat (Załącznik nr 3),
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
X. Termin związania złożoną ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
XI. Osoby uprawnione do kontaktu się z potencjalnymi wykonawcami
Kamila Roguska Koordynator kampanii promocyjnej w projekcie pt. „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych” e-mail: kroguska@pfron.org.pl tel. (22) 50 55230.
XII. Miejsce, termin i sposób złożenia oferty
Ofertę ze wskazaniem łącznej ceny brutto całego zamówienia należy złożyć w wersji elektronicznej wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami na adres kroguska@pfron.org.pl. Ofertę należy złożyć do dnia do 01.04.2014 roku do godz. 16:00. Oferty, które wpłyną po wymaganym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.
Kryteria wyboru oferty
- Zamawiający oceni i porówna te oferty, które nie zostaną odrzucone.
- W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia.
- Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty Wykonawcy według następującego kryterium: cena „C”- waga 100 % (100% = 100 pkt) Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (100 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, natomiast pozostali Wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem: C = C n / C o x 100 pkt gdzie: C n – cena brutto oferty najtańszej C o – cena brutto oferty ocenianej Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 100 pkt.
- W przypadku, gdy w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
XIV. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów drogę e-mailową.
XV. Unieważnienie postępowania
Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
XVI. Finansowanie
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pt. „Wsparcie środowiska osób niepełnosprawnych z terenów wiejskich i małomiasteczkowych”.
XVII. Uwagi końcowe
- Z możliwości realizacji zamówienia będą wyłączone podmioty, które powiązane są z beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy osobowo lub kapitałowo.
- Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych. Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych zastrzega sobie możliwość niepodpisania Umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.
XVIII. Postanowienia końcowe
Do zapytania ofertowego dołączono: