informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Zapytanie ofertowe na adaptację „Podręcznika Dobrych Praktyk” do wersji DAISY w ramach projektu pt. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy II” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej

Zapytanie ofertowe na adaptację „Podręcznika Dobrych Praktyk” do wersji DAISY w ramach projektu pt. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy II” współfinansowanego zśrodków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

00-828 Warszawa

Al. Jana Pawła II 13

Tel. 22 50 55500

Adres strony internetowej: www.pfron.org.pl.

RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja Państwowa

OPIS PROJEKTU

Projekt „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy II” realizowany jest w okresie od 01.12.2013 r. do 30.06.2015 r. zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.01.03.06-00-079/13-01 zawartą pomiędzy Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich a Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz na podstawie umowy partnerskiej pomiędzy Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych a Fundacją Aktywnej Rehabilitacji, Fundacją Fuga Mundi iStowarzyszeniem Przyjaciół Integracji.

Celem głównym projektu jest podniesienie szans na zatrudnienie 375 osób niepełnosprawnych (200 kobiet, 175 mężczyzn), będących absolwentami szkół ponadgimnazjalnych, policealnych iwyższych, poprzez objęcie tych osób (oraz 250 osób z ich otoczenia, tj. 150 kobiet i 100 mężczyzn) kompleksowym wsparciem podczas realizacji projektu na terenie całej Polski.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa pełnej adaptacji (w tym przekształcenie trudnych do przeczytania elementów tj. tabel i wykresów) przygotowanego wyjściowo pliku elektronicznego wformacie DOCX i PDF „Podręcznika Dobrych Praktyk” (kopia podręcznika w wersji PDF stanowi załącznik nr 1 do zapytania) do wersji DAISY, umożliwiającej korzystanie z podręcznika osobom niewidomym iniedowidzącym.

Podręcznik w standardzie DAISY powinien zostać przygotowany w wersji DAISY2 lub wyższej. Do nagrania powinien zostać zaangażowany lektor/aktor. Nagranie powinno odbywać się w studiu nagrań. Przy składaniu oferty Wykonawca dostarczy Zamawiającemu minimum 5próbek głosu potencjalnych lektorów/aktorów (min. 5 minutowe nagrania każdego z głosów), zktórych zamawiający wybierze osobę do nagrania warstwy dźwiękowej zamówienia (w przypadku braku akceptacji żadnego z ww. głosów zamawiający pozostawia sobie możliwość wymagania od wykonawcy zaproponowania dodatkowego lektora).

Podręcznik w formacie DAISY powinien stanowić pełen, multimedialny odpowiednik jego wersji drukowanej. Gotowy produkt powinien zawierać min. pełną treść podręcznika w zsynchronizowanej wersji audio oraz nawigację umożliwiającą korzystanie z publikacji osobom niewidomym iniedowidzącym (tzw. NCX). Adaptacja wformacie DAISY musi uwzględniać zarówno zawartość tekstową podręcznika jak i treść trudną do przeczytania (tj. zawartość ramek, diagramów itp.). Gotowa wersja cyfrowa powinna umożliwiać jej odtwarzanie na urządzeniach obsługujących format DAISY w wersji 2 lub wyższej (stacjonarnych i przenośnych jak np. urządzenia firm Bones AG, Plextor N.V.) oraz przy wykorzystaniu programów dedykowanych do obsługi tego formatu (np. Mobile Daisy Player).

Zakres zamówienia – poniżej 14.000 Euro netto.

WYKONAWCA

Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej.

Wykonawca odpowiada za pełną i prawidłową realizację usługi zgodnie z umową, w tym (jeśli wymaga tego wykonanie usługi) zatrudnienie osób niezbędnych do realizacji zlecenia, wynajęcie sprzętu itp.

ZADANIA PO STRONIE WYKONAWCY:

  1. Opracowanie „Podręcznika Dobrych Praktyk” w formacie DAISY;
  2. Przygotowanie materiałów posiadających w swojej wersji finalnej oznakowania, a wersji dźwiękowej informację o współfinansowaniu publikacji ześrodków Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie http://www.kapitalludzki.gov.pl/realizacja-projektu/promocja-projektu/wytyczne/
  3. Współpracę z Liderem, Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych iPartnerami podczas opracowywania poszczególnych wersji „Podręcznika Dobrych Praktyk” ;
  4. Dostarczenie na nośniku elektronicznym podręcznika w formacie DAISY (na płycie CD lub DVD) oraz nagranych przez lektora/aktora treści podręcznika wwysokiej jakości pliku lub plikach formatu WAVE (również na płycie CD lub DVD) do biura projektu „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracy II”, PFRON Al. Jana Pawła II 15, 00-828 Warszawa (3 szt.);

ZADANIA PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO:

  • Przekazanie Wykonawcy plików źródłowych w formacie DOCX, zawierających „ Podręcznik Dobrych Praktyk” w celu przygotowania go w wersji DAISY.
  • Przekazanie Wykonawcy wszelkich niezbędnych informacji oraz udzielenie pomocy w celu należytego wykonania przez Wykonawcę zamówienia.

Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania

WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

  • 22120000-7 Wydawnictwa
  • 79970000-4 Usługi publikacji

TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

  • Termin wykonania usługi: 60 dni od dnia podpisania umowy.
  • Miejsce wykonania zlecenia: w zależności od oferty wykonawcy.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

  • Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w opracowywaniu publikacji w formacie DAISY;
  • Wykonawca powinien posiadać umiejętności, doświadczenie oraz urządzenia przemysłowe itechniczne umożliwiające zrealizowanie usługi;
  • Wykonawca powinien wykonać zadanie osobiście(tj. ponosząc odpowiedzialność za pełną, prawidłową realizację zlecenia) – przy uwzględnieniu zasad ujętych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”, MIR, 2kwietnia2014 r.

WALUTA, W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA

  • PLN

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferta powinna być sporządzona wg wzorów załączonych formularzy (załączniki nr 2, nr 3, nr 4, nr5). Wszystkie formularze powinny zostać podpisane przez Wykonawcę. Podpisy złożone przez Wykonawcę powinny być opatrzone czytelnym imieniem i nazwiskiem lub pieczęcią imienną.

Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

Oferta powinna być sporządzona:

  • w języku polskim;
  • każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez Wykonawcę, nie dopuszcza się stosowania korektora zgodnie z art. 22 pkt. 3 ustawy z 29.09.1994 o rachunkowości;
  • dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem;

Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł wodniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom postępowania.

Zawartość oferty:

Kompletna oferta musi zawierać:

Wycenę całkowitego kosztu opracowania „Podręcznika Dobrych Praktyk” (brutto, netto w PLN), wtym:

  • Ogólną wycenę wynagrodzenia brutto i netto za przygotowanie zamówienia;
  • Szczegółową wycenę wynagrodzenia brutto i netto w tym za przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanego materiału;
  • Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym;
  • Opis doświadczenia;
  • Próbki pięciu głosów potencjalnych lektorów/aktorów.

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z POTENCJALNYMI WYKONAWCAMI .

Radosław Kołodziej

Specjalista ds. promocji projektu

e-mail: rkolodziej@pfron.org.pl

Tel. 508070 683

MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY

Ofertę złożoną z wypełnionych formularzy, na których umieszczono min. cenę netto i brutto za opracowanie „Podręcznika Dobrych Praktyk” i przeniesienie autorskich praw majątkowych, udokumentowane doświadczenie, oświadczenie o braku powiązań oraz pliki lub odnośniki do plików zawierających próbki głosów należy składać do dnia 24.02.2015 r. do godz. 16:00 przesyłając skan oferty na adres e-mailowy: rkolodziej@pfron.org.pl

O zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.

KRYTERIA OCENY OFERT I WYBORU WYKONAWCY:

Zamawiający oceni i porówna te oferty, które nie zostaną odrzucone.

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium:

  • Konkurencyjna cena (PC);
  • Doświadczenie w opracowywaniu publikacji w formacie DAISY.

Sposób oceny ofert:

Ilość punktów przyznana ofercie będzie stanowić sumę punktów uzyskanych z każdego z kryteriów tj.ocena końcowa (O) = PC+PD.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

Ceną w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach (Dz. U. z 2001 r. Nr 97, poz. 1050 zpóźn. zm) będzie wartość (cena całkowita wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą zamawiający jest zobowiązany zapłacić wykonawcy). Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający przyjmuje do oceny podaną przez Wykonawców wartość brutto.

Negocjacje ceny nie będą prowadzone.

Opis kryterium - cena oferowanej usługi: Kryterium (PC) może zdobyć maksymalnie 70% punktów.

Kryterium oceniane jest według wzoru: PC=((Cmin / Cof)*70%)*100, gdzie:

PC – liczba punktów przyznanych ofercie,

Cmin – najniższa zaoferowana cena,

Cof – cena oferty ocenianej,

100 – współczynnik stały.

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA KRYTERIUM DOŚWIADCZENIA W OPRACOWYWANIU publikacji

Opis kryterium – Doświadczenie w opracowywaniu publikacji w formacie DAISY. Kryterium (PD) może zdobyć maksymalnie 30% punktów.

Kryterium oceniane jest według wzoru: PD=((Po*30%)/Pn)*100, gdzie:

PD – liczba punktów przyznanych ofercie,

Pn – najwyższa ilość publikacji przygotowanych w formacie DAISY wskazana w jednej spośród nadesłanych ofert.

Po – ilość opracowanych publikacji w DAISY,

100 – współczynnik stały.

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, która uzyska największą ilość punktów na podstawie określonych wyżej kryteriów oceny według wzoru: O = PC + PD

Wyjaśnienia treści ofert i poprawienie oczywistych omyłek.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz ich uzupełnienia (jeżeli nie naruszy to zasady konkurencyjności).

INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY BYĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadamia Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, iuzasadnienie jej wyboru.

Odrzuceniu oferty (wraz z uzasadnieniem) w przypadku Wykonawców, których oferty zostały odrzucone.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny

FINANSOWANIE

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pt. „Wsparcie absolwentów we wchodzeniu na rynek pracyII”.

Uwagi końcowe:

Niniejsze ogłoszenie nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy prawo zamówień publicznych, apropozycje składane przez zainteresowane podmioty nie są ofertami w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych do zawarcia umowy. PFRON może odstąpić od podpisania umowy bez podania uzasadnienia swojej decyzji.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do zapytania ofertowego dołączono:

Data publikacji: 2015-02-12
Wydział Realizacji Programów
Autor: Radosław Kołodziej

Inne aktualności z tej kategorii