informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Współpracujemy z urzędami marszałkowskimi i starostwami powiatowymi przekazując im pieniądze na zadania z zakresu rehabilitacji.

Sporządzanie „INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ” obowiązującej od dnia 1 stycznia 2021 roku

Szanowni Państwo,

w ślad za pismem Prezesa Zarządu PFRON z dnia 30.11.2020 r. znak: DF.WSA.372.2020.w skierowanego do starostów powiatów i prezydentów miast na prawach powiatu udostępniamy Państwu następujący materiał:

  1. Druk Sp-P/Wa, INFORMACJA DOTYCZĄCA WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ.
  2. Druk Sp-P/Wa-p, Działalność warsztatu terapii zajęciowej w okresie pandemii
    w roku 2020.
  3. Druk Sp-P/Rr, Specyfikacja do przelewu zwrotu środków PFRON pozostających
    na wyodrębnionym rachunku bankowym wg stanu na 31.12.20…. r.
  4. Aplikacja InfWtz wersja 3, wspomagająca sporządzanie druków z pkt 1 oraz 2.
  5. Instrukcja uruchomienia oraz obsługi programu „InfWtz” wersja 3.0.

Uwzględniając fakt, że druk Sp-P/Wa-p będzie wypełniany po raz pierwszy, Fundusz postanowił doprecyzować pewne pojęcia w nim występujące, które mogłyby być dla Państwa nie w pełni zrozumiałe.

W wierszu 2 modułu „B” omawianego druku mowa jest o „Liczbie uczestników wtz, w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia zakończenia zawieszenia działalności warsztatu terapii zajęciowej”. Mając na myśli uczestników wtz rozumiemy osoby niepełnosprawne mające status uczestnika wtz, bez względu na to czy w danym dniu osoba ta brała udział w terapii czy też nie. Konsekwencją tego jest, fakt że pole z wiersza 2 zawsze ma wartość większą od zera. Przyjęcie odczytu w trzecim dniu roboczym, licząc od dnia zakończenia zawieszenia działalności wtz podyktowane jest założeniem, iż aby w pełni wznowić działalność wtz niezbędne jest wykonanie pewnych czynności organizacyjnych. Dlatego też postanowiono, iż trzeci dzień roboczy będzie najbardziej optymalnym do podania liczby uczestników wtz.   

Jak w latach poprzednich do uruchomienia programu „InfWtz” niezbędne jest środowisko MS Access w wersji co najmniej 2007. Można zastosować darmową edycję runtime.
Poniżej link do strony firmy Microsoft, zawierający wersję instalacyjną MS Access Runtime.

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=10910

W przypadku pytań dotyczących uruchamiania powyższej aplikacji należy kontaktować się  z p. Piotrem Miśkiewiczem tel. 22 50 55 357 lub p. Michałem Gadomskim tel. 22 50 55 758 pracownikami Wydziału ds. Samorządów w Departamencie ds. Finansowych.

Data publikacji: 2020-12-28
Departament ds. Finansowych
Autor: Piotr Miśkiewicz