informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe komunikaty z regionu dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

„CZAS NA WŁASNY BIZNES”

Akademia Przedsiębiorczości sp. z o.o. realizuje projekt „CZAS NA WŁASNY BIZNES” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 –2020. Celem głównym projektu jest rozwój przedsiębiorczości, tworzenie miejsc pracy, aktywizacja zawodowa oraz poprawa sytuacji na rynku pracy 90

osób: 49 kobiet i 41 mężczyzn, które w dniu rozpoczęcia udziału w projekcie mają ukończony 30 rok życia, nie posiadają zatrudnienia – są bezrobotni, poszukujący pracy, bierni zawodowo, uczą się lub zamieszkują na terenie województwa świętokrzyskiego. W ramach projektu oferujemy Uczestnikom wsparcie obejmujące:

  1. 1.    INDYWIDUALNE SPOTKANIE Z DORADCĄ ZAWODOWYM
  2. 2.    SZKOLENIE dotyczące zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej.
  3. 3.    SPOTKANIE Z EKSPERTEM DOTACYJNYM
  4. 4.    WSPARCIE FINANSOWE 23.050,00 zł na rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej.
  5. 5.    WSPARCIE POMOSTOWE do 18.000,00 zł NETTO przez okres pierwszych 12 miesięcy prowadzenia firmy (1.500,00 zł netto/miesiąc/firmę).

Wymagany wkład własny uczestników w wysokości 6.800, zł netto.

Rekrutacja do projektu prowadzona będzie od 6 grudnia 2021 r. w biurach Akademii Przedsiębiorczości:

-  Starachowice, ul. Zgodna 2, tel. 41 275 0058, 501 493 940 oraz do punktu rekrutacyjnego

- Kielce, ul. Targowa 18, parter, pokój nr 5, tel. 506 976 134.

Więcej informacji na temat projektu na stronie: ap.org.pl

Galeria zdjęć

Data publikacji: 2021-12-02
Autor: Oddział Świętokrzyski PFRON

Inne aktualności z tej kategorii