informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe komunikaty z regionu dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Nowa Sala Obsługi Klienta NFZ w Olsztynie

Od poniedziałku, 7 czerwca klienci NFZ będą obsługiwani na parterze biurowca przy ulicy Głowackiego 14, obok Olsztyńskiego Teatru Lalek.

Nowe miejsce to 220 metrów kwadratowych. Przygotowano tu 7 wydzielonych stanowisk do obsługi bezpośredniej klientów, w tym 2 z udogodnieniami dla osób ze specjalnymi potrzebami.

UDOGODNIENIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

W nowej Sali będzie pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących oraz regulowana wysokość blatu – mówi Joanna Eljasiak, zastępca dyrektora ds. służb mundurowych Warmińsko-Mazurskiego OW NFZ. – Mamy tu podjazd dla wózków, windę oraz miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych. Raz w tygodniu będzie także obowiązywać tzw. cicha godzina przewidziana przede wszystkim z myślą o klientach z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Podczas tej godziny przyciemnimy światła, wyciszymy telefony, dzięki czemu taka osoba będzie mogła czuć się bardziej komfortowo.

DLA PRACUJĄCYCH I DLA SAMODZIELNYCH DZIAŁAŃ

Raz w tygodniu Sala Obsługi Klienta otwarta będzie do godziny 18.00, aby osoby pracujące mogły również skorzystać z obsługi bezpośredniej. Oprócz tego w nowej Sali Obsługi Klienta przy Głowackiego 14 znajdą się pokoje  do rozmów z klientami w sprawach wymagających zapewnienia intymności, pokój do spraw związanych z profilaktyką i promocją zdrowia oraz pokój do obsługi świadczeniodawców. Nowa Sala będzie wyposażona w stanowisko komputerowe dla klientów w celu samodzielnego generowania wniosków o dostęp do profilu zaufanego oraz Internetowego Konta Pacjenta, a także pokój dla opiekuna z dzieckiem wyposażony m.in. w przewijak, fotel do karmienia dla mamy jak również fotelik do karmienia dla dziecka, czajnik, podgrzewacz.

KĄCIK MAŁEGO KLIENTA

- Wielu klientów odwiedza nas z małymi dziećmi, dlatego za jakiś czas uruchomimy dla maluchów Kącik Małego Klienta. – informuje Martyna Politowska, kierownik Działu Obsługi Klientów. - Tu każde dziecko będzie mogło zająć się zabawą w bezpiecznym odpowiednio wydzielonym miejscu (tablica manipulacyjna, książeczki i zabawki edukacyjne, sensoryczne, kolorowanki), a w tym czasie rodzic będzie mógł spokojnie załatwić sprawy z jakimi do nas przyszedł. Z uruchomieniem kącika czekamy jeszcze na zniesienie ograniczeń epidemicznych. – dodaje.

Dużym ułatwieniem jest także możliwość umówienia wizyty przez internet przez system rejestracji. Wystarczy wejść na stronę www.nfz-olsztyn.pl

Bezpieczeństwo. Ze względu na bezpieczeństwo klientów, obsługa wciąż odbywa się z zachowaniem reżimu sanitarnego. Na salę  wpuszczane są wyłącznie osoby z zasłoniętymi ustami i nosem, po zdezynfekowaniu rąk i z zachowaniem bezpiecznego dystansu.

Data publikacji: 2021-06-07
Oddział Warmińsko-Mazurski
Autor: Oddział Warmińsko-Mazurski

Inne aktualności z tej kategorii