informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Na stronie znajdziesz najświeższe aktualności dotyczące Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Zapytanie ofertowe na prowadzenie codziennej konserwacji urządzeń i instalacji wodno-kanalizacyjnych, kanalizacji deszczowej, instalacji wody do celów gaśniczych, c.o. wraz z pompowniami, węzłem cieplnym i hydrofornią, zainstalowanych w PFRON.

Nazwa i adres Zamawiającego

Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych Aleja Jana Pawła II 13 00 – 828 Warszawa NIP: 525-10-00-810 tel. 22 5055500

1. Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem niniejszego Zapytania ofertowego jest prowadzenie codziennej konserwacji urządzeń i instalacji wodno-kanalizacyjnych, kanalizacji deszczowej, instalacji wody do celów gaśniczych, c.o. wraz z pompowniami, węzłem cieplnym i hydrofornią, zainstalowanych w Państwowym Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie.

2. Dane obiektu:

  1. Biuro Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie przy Al. Jana Pawła II 13: Dojazd do budynku możliwy jest od Al. Jana Pawła II od Ronda ONZ oraz ul. Śliską od ul. Twardej. Plan zabudowy w kształcie litery L. Ramię budynku od strony Al. Jana Pawła II podpiwniczone, wysokość dziesięć kondygnacji, na dachu -nadbudówki maszynowni dźwigów i wentylatornie. Przy ul. Śliskiej budynek niepodpiwniczony, pięciokondygnacyjny, na dachu ustawiony kontener technologiczny(wentylacja + klimatyzacja). W tej części znajduje się przejazd bramowy na podwórze gospodarcze. Budynek wyposażony jest w instalacje wody zimnej, ciepłej i pożarowej, hydrofornię, pompownię wody pożarowej, węzeł cieplny i instalację centralnego ogrzewania, instalację wentylacji mechanicznej oraz instalacje klimatyzacji bytowej i precyzyjnej. Instalacja elektryczna składa się z podstacji średniego napięcia, rozdzielni niskiego napięcia, sieci instalacji oświetleniowych, gniazd sieciowych i siłowych, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji.
  2. pomieszczenia biurowe przy ul. Siennej 63: Biuro PFRON przy ul. Siennej 63 zajmuje 3 kondygnacje w budynku mieszkalnym wysokościowym (piwnica, parter i pierwsze piętro) o łącznej powierzchni 920,55 m2. Biuro wyposażone jest w instalację wody zimnej, ciepłej i pożarowej, instalację centralnego ogrzewania a także w instalację wentylacji mechanicznej klimatyzacji opartej na wodzie lodowej. Instalacja elektryczna składa się z rozdzielni niskiego napięcia, instalacji oświetleniowych (podstawowe, ewakuacyjne i kierunkowe), gniazd sieciowych i siłowych, aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji.
  3. pomieszczenia biurowe Oddziału Mazowieckiego przy ul. Grójeckiej 19/25: Oddział Mazowiecki zajmuje ok. 25 pomieszczeń biurowych na parterze oraz I p. w budynku mieszkalnym, wysokościowym. Instalacja wody zimnej i ciepłej zaopatruje cztery toalety, w tym jedną dla osób niepełnosprawnych oraz pomieszczenie kuchenne.

3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

  1. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać urządzenia i instalację w stanie technicznym zapewniającym niezawodność i bezpieczeństwo pracy,
  2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania określonych obowiązków z należytą starannością, sztuką budowlaną, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, Prawa Energetycznego, Polskimi Normami, Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót budowlano-montażowych oraz instrukcjami technicznymi urządzeń,
  3. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. oraz właściwej organizacji pracy, zachowania ładu i porządku przy wykonywaniu prac,
  4. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  5. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania gotowości do usuwania awarii w czasie i po godzinach pracy Zamawiającego oraz w dni wolne od pracy,
  6. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia całodobowej łączności ze swoim przedstawicielem,
  7. obsługę, przeglądy i konserwację urządzeń i instalacji wod.-kan., kanalizacji deszczowej, instalacji wody do celów gaśniczych, c.o. wraz z pompowniami, węzłem cieplnym i hydrofornią wykonywać będzie, w dni pracy Zamawiającego, pracownik Wykonawcy oddelegowany do budynku Biura Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na czas obowiązywania niniejszej Umowy, w dni robocze przez 8 godzin, tj. od godz. 800 do godz. 1600
  8. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usuwania uszkodzeń i awarii w ciągu godzin pracy Zamawiającego, zaś po godzinach pracy oraz w dni wolne od pracy Wykonawca przystąpi do ich usuwania w ciągu 2 godzin od momentu telefonicznego zawiadomienia.
  9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za negatywne skutki (straty) wynikłe z prowadzenia prac.
  10. w przypadku wykonywania prac wymagających obecności w Biurze Funduszu więcej niż jednego pracownika, Wykonawca zapewni odpowiednią, wynikającą z przepisów BHP liczbę pracowników do ich realizacji.
  11. Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego zgłaszania Zamawiającemu konieczności zakupu potrzebnych materiałów, części zamiennych, itp.
  12. części zamienne, materiały pomocnicze itp. do napraw i konserwacji dostarcza Zamawiający
  13. ramowy zakres prac należących do obowiązków konserwatora urządzeń i instalacji wod-kan, kanalizacji deszczowej, instalacji wody do celów gaśniczych, c.o. wraz z pompowniami, węzłem cieplnym i hydrofornią przestawiony został w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego.

4. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

  1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
  2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  3. w przypadku braku zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego – złożenie oświadczenia, że w dniu podpisania umowy przedstawione zostanie zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania,
  4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
  5. w przypadku braku zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego – złożenie oświadczenia, że w dniu podpisania umowy przedstawione zostanie aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert pod rygorem wykluczenia z postępowania,
  6. przedstawienie polisy ubezpieczeniowej potwierdzającej, ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50000,00 zł.,
  7. w przypadku braku ubezpieczenia złożenie oświadczenia, że w dniu podpisania umowy przedstawiona zostanie polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł pod rygorem wykluczenia z postępowania,
  8. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego) ,
  9. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
  10. oświadczenie Wykonawcy, że nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
    • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
    • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
    • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
    • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli,
  11. oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuje się w ramach podpisanej umowy do przechowywania w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz udostępnienia kontroli dokumentacji związanej z niniejszym zleceniem do dnia 31 grudnia 2021 r., z zastrzeżeniem, że termin ten może ulec zmianie w wyniku wydłużenia się okresu zamknięcia perspektywy finansowej.

5. Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami.

Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela w godzinach 9.00 – 15.00, pon. – pt.: Pan Krzysztof Ornatowski, tel. 22 5055607.

6. Sposób udzielania wyjaśnień.

Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienie treści przedmiotu zamówienia. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień jednak nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści przedmiotu zamówienia wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści przedmiotu zamówienia wpłynie po upływie terminu składania wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zapytanie należy kierować na adres: kornatowski@pfron.org.pl .

7. Termin wykonania:

Od 01.01.2017 r. do 31.12.2017

8. Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:

Termin składania ofert do dnia 15 .12.2016. r. do godz. 13.00. Sposób składania ofert: na adres email: kornatowski@pfron.org.pl , Oferty, które wpłyną po wymaganym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu.

9. Kryteria wyboru oferty

  1. Kryterium wyboru przedmiotowego zamówienia jest cena oferowanej usługi.
  2. W przypadku, gdy w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

10. Waluta, w jakiej będą prowadzone rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia.

Wykonawca określi cenę dla przedmiotu zamówienia, podając ją w kwocie brutto (z podatkiem VAT) oraz netto (bez podatku VAT). Walutą ceny oferowanej jest złoty polski.

11. Sposób oceny ofert:

  1. Oferta powinna składać się z wypełnionego i podpisanego Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego oraz wymaganych oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 4. Zapytania ofertowego.
  2. Oferta niepełna zostanie odrzucona.
  3. Zamawiający oceni i porówna te oferty, które nie zostaną odrzucone.
  4. Oferta spełniająca wszystkie wymagania Zamawiającego zostanie oceniona na podstawie wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę Formularza, stanowiącego Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego.

12. Termin związania złożoną ofertą.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

13. Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
  2. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie ponosi kosztów postępowania.
  3. Zapytanie ofertowe nie stanowi podstaw do roszczeń dotyczących zawarcia umowy/realizacji zamówienia.
  4. W przypadku nie podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia Umowy z kolejnym Wykonawcą.

14.Postanowienia końcowe

Do zapytania ofertowego dołączono:

Data publikacji: 2016-12-08
Departament ds. Organizacyjnych
Autor: Krzysztof Ornatowski

Inne aktualności z tej kategorii