informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Współpracujemy z urzędami marszałkowskimi i starostwami powiatowymi przekazując im pieniądze na zadania z zakresu rehabilitacji.

Sporządzanie „INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ”

Szanowni Państwo,

w celu usprawnienia procesu sporządzenia „INFORMACJI DOTYCZĄCEJ WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ”, obowiązującej od czwartego kwartału 2016 roku, druk Sp-P/Wa Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych udostępnił aplikację „InfWtz”.

Do jej uruchomienia niezbędne jest środowisko MS Access w wersji co najmniej 2007. Można zastosować darmową edycję runtime. Poniżej link do strony firmy Microsoft, zawierający wersję instalacyjną MS Access Runtime.

http://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=10910

Ponadto poniżej dostępna jest Instrukcja uruchomienia oraz obsługi programu „InfWtz”, druk „Sp-P/Wa INFORMACJA DOTYCZĄCA WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ”, druk „Sp-P/Rr Specyfikacja do przelewu zwrotu środków PFRON pozostających na wyodrębnionym rachunku bankowym wg stanu na 31.12.20…. r.” oraz plik aplikacji „InfWtz”.

W przypadku pytań dotyczących uruchamiania powyższej aplikacji należy kontaktować się p. Piotrem Miśkiewiczem tel. 22 50 55 357 lub p. Michałem Gadomskim tel. 22 50 55758 pracownikami Wydziału ds. Rozliczeń w Departamencie ds. Finansowych.

Data publikacji: 2016-12-12
Departament ds. Finansowych
Autor: Piotr Miśkiewicz

Inne aktualności z tej kategorii