informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Departament ds. Organizacyjnych

Departament ds. Organizacyjnych realizuje zadania z zakresu zabezpieczenia kadrowego, logistycznego, kancelaryjno-biurowego, organizacyjnego i administracyjnego Funduszu oraz zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, obronności, BHP i przepisów ppoż.

Departament ds. Organizacyjnych gwarantuje w szczególności:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Funduszu poprzez zapewnienie adekwatnych zasobów;
  2. zapewnienie sprawnej obsługi Rady Nadzorczej i jej Prezesa, Zarządu i Dyrektora Generalnego;
  3. rozpatrywanie skarg i wniosków zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  4. zapewnienie sprawnego i zgodnego z przepisami odrębnymi funkcjonowania Funduszu w zakresie ochrony informacji niejawnych, ochrony danych osobowych, BHP, przepisów ppoż., obronności, itp.

Dyrektor Departamentu - Tomasz Kałduś

tel. 22 50 55 244