informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Departament ds. Organizacyjnych

Departament ds. Organizacyjnych realizuje zadania z zakresu zabezpieczenia logistycznego, kancelaryjno-biurowego, organizacyjnego i administracyjnego Funduszu.

Departament ds. Organizacyjnych gwarantuje w szczególności:

  1. zapewnienie sprawnego funkcjonowania Funduszu poprzez zapewnienie adekwatnych zasobów;
  2. planowanie, koordynowanie i monitorowanie procesu udzielania zamówień publicznych Funduszu;
  3. zapewnienie prawidłowego wykonywania czynności z zakresu ewidencji środków trwałaych wynikających z odrębnych regulacji;
  4. zapewnienie sprawnej obsługi administracyjno-technicznej Rady Nadzorczej i jej Prezesa, Zarządu i Dyrektora Generalnego.

Dyrektor Departamentu - Tomasz Kałduś

tel. 22 50 55 244