informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Departament ds. Wpłat

Departament ds. Wpłat realizuje zadania z zakresu dokonywania przez pracodawców wpłat obowiązkowych na Fundusz.

Departament ds. Wpłat gwarantuje w szczególności:

  1. poprawne i terminowe prowadzenie ewidencji wpłat obowiązkowych na Fundusz;
  2. poprawne i terminowe prowadzenie rozliczeń z podmiotami obowiązanymi do dokonywania wpłat na Fundusz;
  3. poprawne i terminowe prowadzenie postępowań dotyczących wpłat obowiązkowych na Fundusz.

Dyrektor Departamentu - Edyta Domańska

tel. 22 50 55 403 lub 22 50 55 404