informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Misją Funduszu jest ułatwianie osobom niepełnosprawnym pełnego uczestnictwa w życiu zawodowym i społecznym.

Departament ds. Kontroli

Departament ds. Kontroli realizuje zadania z zakresu organizowania, doskonalenia i przeprowadzania kontroli interesariuszy i beneficjentów środków Funduszu oraz kontroli wewnętrznej.

Departament ds. Kontroli gwarantuje w szczególności:

  1. tworzenie standardów kontroli zewnętrznej oraz planów kontroli zewnętrznej;
  2. przeprowadzanie kontroli zewnętrznej zgodnie z ustalonymi standardami;
  3. monitorowanie realizacji zaleceń pokontrolnych.
  4. realizację zadań z zakresu kontroli wewnętrznej w Funduszu.


Dyrektor Departamentu

Marcin Wawrzoła