informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Projekty

Tutaj można się dowiedzieć, jakie to projekty, co jest ich celem i na jakim są etapie. Więcej informacji, czyli szczegółowe opisy, linki do dokumentów i konsultacji, można znaleźć klikając na tytuły.

Projekt - „Praca dla każdego niepełnosprawnego" – kampania medialna

Celem projektu była zmiana postaw społecznych wobec osób niepełnosprawnych wśród potencjalnych pracodawców i pracowników w wyniku kampanii informacyjnej.


Projekt zakończony
Termin realizacji projektu: 16 czerwca 2005r. – 31 grudnia 2006r.
W ramach projektu podjęto następujące działania:

  • przeprowadzono badania wśród pracodawców i pracowników otwartego rynku pracy,
  • wyemitowano filmy informacyjne (spoty) emitowane cyklicznie w telewizji publicznej i komercyjnej o zasięgu krajowym i regionalnym,
  • umieszczono w wybranych miastach i w promieniu 20 km od tych miast wielkoformatowe tablice ogłoszeniowe (billboard, citylight)
  • wyemitowano informacje w rozgłośniach radiowych,
  • zamieszczono w prasie ogólnopolskiej materiały prasowe,
  • zamieszczono informacje na witrynach internetowych (brandmark, billboard),
  • zrealizowanobadania opinii publicznej.

Z przeprowadzonego badania opinii publicznej wynika, że:

  • z kampanią zetknęło się 96% pracodawców oraz 95% pracowników,
  • trzy czwarte spośród osób z grupy docelowej, które miały kontakt z kampanią uważa, że wpłynęła ona korzystnie na zmianę postaw społecznych Polaków,
  • co czwarta osoba deklaruje, że kampania zachęciła ją do bliższego zapoznania się z zagadnieniami związanymi z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych,
  • większość (54%) uważa także, że kampania przekonała pracodawców, że osoby niepełnosprawne są równie wydajnymi pracownikami jak pełnosprawne,
  • 63% sądzi, że po tej kampanii pracodawcy będą chętniej zatrudniać osoby niepełnosprawne.

Osoby zainteresowane pełnymi wynikami badań z przedmiotowej kampanii zapraszamy do pobraniapliku.