informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Tutaj można się dowiedzieć, jakie to projekty, co jest ich celem i na jakim są etapie. Więcej informacji, czyli szczegółowe opisy, linki do dokumentów i konsultacji, można znaleźć klikając na tytuły.

Ruszy kampania informacyjno-promocyjna projektu

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0" height="100" vspace="20" width="700"> <param name="quality" value="high"> </param> <param name="movie" value="{MIRROR_SERVER}/dokumenty/zalaczniki/1/1-3924.swf"> </param> <embed height="100" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="{MIRROR_SERVER}/dokumenty/zalaczniki/1/1-3924.swf" type="application/x-shockwave-flash" vspace="20" width="700"> </embed> </object>

Niebawem ruszy ogólnopolska kampania informacyjno-promocyjna na temat „Ramowych wytycznych w zakresie projektowania obiektów, pomieszczeń oraz przystosowania stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych o specyficznych potrzebach”. Kampania ma za zadanie przekonać pracodawców, że warto dostosować miejsca pracy oraz jak niewiele trzeba włożyć wysiłku aby firma była przyjazna dla każdego bez względu na wiek, płeć, czy poziom sprawności. Kampania ma podkreślić korzyści płynące z projektowania budynków i miejsc pracy na potrzeby osób niepełnosprawnych.

A jakie one są?

Przede wszystkim wizerunkowe dla Twojej firmy. Spotkasz się z wielkim zainteresowaniem i uznaniem swoich klientów, rodziny, znajomych. Przekonasz się, że dostosowanie miejsca pracy nie będzie wymagać specjalnych zabiegów, jeśli miejsca pracy i punkty sprzedaży usług czy produktów są projektowane zgodnie z zasadami ergonomii. Zauważysz, że warto będzie podjąć to wyzwanie, bo poszerzy się grupa Twoich potencjalnych pracowników- osób niepełnosprawnych, ale również potencjalnych klientów (lepiej dostępne produkty i usługi dla różnych grup klientów, nie tylko osób niepełnosprawnych).

Ogólnopolska kampania będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie i Internecie. Od sierpnia 2014 r. w TVP, TVN 24, POLSAT News, POLSAT Biznes wyemitowane będą 30-sekundowe spoty informujące o projekcie „Ramowe wytyczne…”. Dodatkowym wsparciem będą działania outdoorowe – citylighty w największych miastach Polski, a także plakaty i ulotki.