informacje o cookies!

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Tutaj można się dowiedzieć, jakie to projekty, co jest ich celem i na jakim są etapie. Więcej informacji, czyli szczegółowe opisy, linki do dokumentów i konsultacji, można znaleźć klikając na tytuły.

Zakończenie realizacji projektu „Ramowe wytyczne…”

2 marca w siedzibie PFRON zorganizowano ostatnie, 22. Posiedzenie Grupy Sterującej Projektem „Ramowe w zakresie projektowania obiektów, pomieszczeń oraz przystosowania stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych o specyficznych potrzebach ”. W posiedzeniu uczestniczyli również członkowie Zarządu Funduszu – Prezes Teresa Hernik i Zastępca Prezesa ds. Programowych Marcin Horyń.

Grupa Sterująca Projektem jest ciałem powoływanym dostrategicznego zarządzania projektem, wyjaśniania kwestii spornych, opiniowania zmian w trakcie realizacji projektu itp. W systemie zarządzania projektem pełni funkcje zbliżoną do rady nadzorczej. Grupa składa się z przedstawicieli Lidera (PFRON), Partnera lub Partnerów, Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich jako Instytucji Pośredniczącej II stopnia oraz Biura Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych wMinisterstwie Pracy i Polityki Społecznej.

W GSP projektu „Ramowe wytyczne…” Biuro Pełnomocnika Rządu reprezentowała Alina Wojtowicz-Pomierna – Z-ca Dyrektora Biura, zaś Partnera, Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy – Dyrektor Instytutu, prof. Danuta Koradecka.

Posiedzenie GSP poświęcone było omówieniu i zatwierdzeniu wyników ewaluacji ex-post projektu. Grupa zaakceptowała również raport z realizacji konferencji podsumowujących projekt oraz raport zmonitoringu, podsumowujący ostatnie miesiące realizacji projektu. Istotna część posiedzenia poświęcona została omówieniu rekomendacji, wynikających z realizacji projektu.